Oprogramowanie wirtualnego call center łączy agentów znajdujących się w różnych lokalizacjach. Agenci pracujący z domu lub zdalnie stają się zgranym zespołem dzięki Internetowi.
Dzięki technologii Voice over Internet Protocol (VoIP) połączenia przychodzące są kierowane przez Internet zamiast przez linie telefoniczne. Pozwala to oprogramowaniu na stworzenie call center wokół agentów i telefonów niezależnie od linii lub lokalizacji.
Nasuwa się pytanie. Jak wybrać odpowiednią platformę dla call center? Oto spojrzenie na niezbędne funkcje oprogramowania call center i jak VoIPTime Contact Center z okładek.
Bezpieczne centra danych spełniające standardy rządowe.
Jeśli Twoja firma działa w branży opieki zdrowotnej lub innej branży regulowanej przez rząd, potrzebujesz bezpiecznych centrów danych i protokołów danych, które spełniają te standardy.
Korzystając z rozwiązania VoIPTime Contact Center, unikniesz kłopotów związanych z opracowywaniem rozwiązania we własnym zakresie.
Łatwość konfiguracji i użytkowania
To, że oprogramowanie call center jest złożone i obsługuje ogromne ilości danych, nie oznacza, że musi być trudne w użyciu.
Najlepsze rozwiązania call center są zaprojektowane z myślą o produktywności agentów. W VoIPTime przenieśliśmy to na wyższy poziom. Opracowaliśmy szybki proces konfiguracji, który pozwoli uruchomić system call center w chmurze w ciągu kilku minut!
Raporty historyczne i intuicyjny pulpit nawigacyjny
W VoIPTime jesteśmy dumni z tego, jak łatwo jest korzystać i rozumieć dane w naszych intuicyjnych pulpitach nawigacyjnych.
Dane są dostarczane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu można szybko zidentyfikować problemy, takie jak duży przepływ połączeń przychodzących lub wychodzących.
Wystarczająca moc do obsługi złożonych poleceń i harmonogramów
Próba zautomatyzowania złożonych procesów i harmonogramów jest prawie niemożliwa w przypadku tradycyjnego system contact center. Ta złożoność może prowadzić do niższego stosunku liczby pracowników do liczby przełożonych, wyższych opłat za zarządzanie lub ostatecznego chaosu w miejscu pracy.
W naszym rozwiązaniu dystrybucja połączeń w oparciu o różne harmonogramy dzienne i tygodniowe jest bezproblemowa.
Nie wspominając o tym, że można łatwo koordynować harmonogramy, aby zmniejszyć przeciążenie call center w różnych strefach czasowych.
Wnioski:
System call center w chmurze jest podstawą do stworzenia call center przyszłości.
Centrum obsługi telefonicznej przyszłości umożliwia pracownikom wykonywanie ich najlepszej pracy. Dzięki temu i elastycznym opcjom pracy, agenci są szczęśliwi i zadowoleni. Firmy nie muszą już płacić wygórowanych cen za talenty w centrach technologicznych lub prawnych. Kluczowi pracownicy pozostają dostępni, gdy są poza biurem. W rezultacie klienci otrzymują lepsze i szybsze wsparcie.
Zbuduj swoje wirtualne call center już dziś z VoIPTime.