Do tej pory klienci Zalando mieli aż 100 dni na zwrot towarów. To ma się jednak zmienić od 3 lutego.
Wiele sklepów internetowych oferuje możliwość darmowego zwrotu zamówionych produktów, ale warunki tej usługi różnią się w zależności od sprzedawcy. Stało się to poniekąd standardem. Niektóre sklepy pozwalają na zwrot w ciągu 14, 30 dni, a nawet 100 dni. Tak długi czas na zwrot oferowało m.in. Zalando.
Jest to znana platforma e-commerce oferująca odzież i akcesoria od wielu cenionych marek, która od lat cieszy się dużą popularnością wśród polskich klientów. Jednak na początku lutego zasady zwrotów w Zalando ulegną zmianie – klienci będą mieli teraz jedynie 30 dni na zwrot produktów, które nie spełniły ich oczekiwań.
Jak wyjaśnia sieć, dzięki temu niechciane produkty szybciej będą wracać do magazynów i więcej osób będzie miało szanse je przymierzyć. W dalszym ciągu zwroty będą bezpłatne.
Źródło: businessinsider.com.pl