Budowa rozpoznawalności marki jest niezwykle istotna w biznesie. Zwłaszcza w obecnych czasach, gdy musimy liczyć się z koniecznością sprostania licznej konkurencji, nie możemy zaniedbywać szeroko pojętego marketingu. A jak pokazuje praktyka, jednym ze skuteczniejszych sposobów na zwiększanie renomy są ścianki reklamowe. To wysoce funkcjonalne narzędzia, które wykorzystamy w wielu odmiennych okazjach. Czym dokładnie się charakteryzują?
- Ścianki reklamowe – podstawowe informacje.
- Ścianki tekstylne – wytrzymałość i elegancja.
- Ścianka reklamowa – szerokie zastosowanie.
Nawet krótki spacer po mieście udowodni, że różnego rodzaju ścianki reklamowe obecne są praktycznie wszędzie. Trudno się temu dziwić, gdyż jest to doskonała forma komunikacji z docelową grupą odbiorców (większą lub mniejszą) – sposób na przekazanie informacji. Co jednak istotne, należy zwrócić uwagę, aby ścianki te cechowała perfekcja w każdym calu, dzięki czemu nie wtopią się w otoczenie i zostaną zauważone. Dlatego też zanim przejdziemy do konkretnego wyboru, warto dowiedzieć się o nich wszystkiego, co najważniejsze…
Ścianki reklamowe – podstawowe informacje
Choć ścianka reklamowa z reguły kojarzy się z dużą, rzucającą się w oczy konstrukcją, wcale nie oznacza to, że ma się znaleźć na niej jak najwięcej informacji. Wręcz przeciwnie. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi potencjalnego klienta lub osoby, do której planujemy dotrzeć z przekazem, i finalnie – zaproszenie do szczegółowej rozmowy, np. podczas targów branżowych.
Z drugiej strony to nie jest tak, że reklamowe ścianki pozbawione są jakiejkolwiek treści. Bez najmniejszych przeszkód dopasujemy je do naszych indywidualnych potrzeb, umieszczając na niej dowolne informacje (może to być nawet regulamin korzystania z danego obiektu, np. stworzonego podczas imprezy plenerowej).
Po ścianki powszechnie sięgają też przedsiębiorcy wypełniający otwartą przestrzeń biurową. Dzięki nim szybko i sprawnie stworzą np. ścianki działowe z logiem i hasłem firmy.
Ścianki tekstylne – wytrzymałość i elegancja
Niezależnie czy naszym wyborem będą klasyczne ścianki proste, czy eleganckie ścianki łukowe, zawsze powinny być wykonane w pełni profesjonalnie, z dbałością o każdy detal. To niezwykle ważne, jeśli chcemy, żeby ścianki pełniły swoją funkcję przez długi czas.
Kluczową w tym rolę odgrywa aluminiowa konstrukcja – prosta w montażu, lekka i jednocześnie wysoce wytrzymała, nieodkształcająca się i odporna na uszkodzenia mechaniczne. Nie mniej istotny jest tekstylny materiał, na jakim zostanie wydrukowana grafika. Powinien być elastyczny, nierozciągliwy, jak i przystosowany do prania (co docenimy, używając ścianek reklamowych na targach czy w sklepie).
Biorąc to wszystko pod uwagę, trudno nie wyróżnić producenta www.adsystem.pl oferującego idealne ścianki wystawiennicze.
Ścianka reklamowa – szerokie zastosowanie
Nowoczesne systemy reklamowe w postaci ścianek są powszechnie wykorzystywane nie tylko przez przedsiębiorców, ale i instytucje kulturalne, publiczne i urzędy. To całkowicie zrozumiałe, gdyż jest to zarówno wyraźny nośnik reklamy, jak i wszelkich innych informacji, w tym kierowanych np. do mieszkańców danego miasta, regionu, osiedla.
Co za tym idzie, ścianki reklamowe znajdziemy między innymi w sklepach i lokalach usługowych, urzędach miejskich, centrach kultury, teatrach, na targach (np. pracy) oraz biurach. Słowem: sprawdzą się praktycznie wszędzie, gdzie pragniemy zareklamować produkt, wydarzenie lub też przekazać informacje zachęcające do szerszego zapoznania się z tematem.