Zoptymalizowany proces doboru dostawców, płynna integracja ze zweryfikowanymi partnerami i ekskluzywne zniżki dla wydawców.
LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, czołowa globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, ogłosiła wprowadzenie na rynek Ekosystemu Xsolla – platformy, która ma stanowić sieć połączonych ze sobą zaufanych partnerów i dostawców dla wydawców gier. Dzięki sieci Ecosystem Marketplace, dostępnej za pośrednictwem Konta wydawcy, twórcy gier mają dostęp do wyselekcjonowanych dostawców, wykorzystując istniejące wcześniej integracje i ekskluzywne stawki Xsolla. Ten ekosystem wzajemnych powiązań upraszcza wybór dostawców, sprzyja współpracy i umożliwia wydawcom gier podejmowanie bardziej uzasadnionych decyzji biznesowych przy jednoczesnym ograniczeniu potrzebnych zasobów i kosztów operacyjnych.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250311549939/pl/
W obliczu złożoności procesu pozyskiwania i dostępu do wiarygodnych dostawców na dzisiejszym konkurencyjnym rynku, Ekosystem Xsolla otwiera przed twórcami gier wstępnie zweryfikowany rynek zaufanych partnerów. Rozwiązanie to eliminuje wynikające z niewłaściwego doboru dostawców zagrożenia związane z opóźnieniami, podrzędną jakością usług oraz rosnącymi kosztami i umożliwia wydawcom skupienie się na tworzeniu wyjątkowych gier.
Wydawcy mogą zoptymalizować procesy i osiągać swoje cele dzięki Ekosystemowi Xsolla, którego wyróżniki wymienione są poniżej:
- zweryfikowani dostawcy: zaufani partnerzy, tacy jak AppsFlyer, G-Core, Game Analytics i Adikteev, są zintegrowani w bazowych rozwiązaniach z asortymentu Xsolla , takich jak Web Shop, Login i Launcher;
- ekskluzywne zniżki: znaczne oszczędności dzięki wynegocjowanym stawkom, umożliwiające wydawcom obniżenie kosztów operacyjnych;
- uproszczona integracja: domyślna integracja rozwiązań ogranicza do minimum czas pracy nad projektem i ilość zasobów potrzebnych do wdrożenia narzędzi kluczowych dostawców;
- skalowalna sieć: aktywne poszerzanie ekosystemu sprzedawców w celu zaspokojenia rosnących potrzeb wydawców na całym świecie.
„Wprowadzając Ekosystem Xsolla, pogłębiamy nasze zaangażowanie na rzecz branży gier poprzez stworzenie sensownych powiązań i okazji na odniesienie korzyści przez wydawców i zaufanych dostawców – wyjaśnia Chris Hewish, główny dyrektor ds. strategii w Xsolla. – Platforma ta upraszcza proces doboru dostawców, przyspiesza tworzenie gier i wreszcie przyczynia się do udanego wprowadzenia większej liczby gier na rynek”.
Ekosystem Xsolla jest obecnie dostępny w języku angielskim; w ramach przyszłych aktualizacji planowane jest stworzenie kolejnych wersji językowych. Wydawcy mogą uzyskać dostęp do platformy za pośrednictwem Konta wydawcy Xsolla, co eliminuje potrzebę złożonej konfiguracji lub korzystania z wiedzy technicznej.
Aby uzyskać więcej informacji lub poznać Ekosystem Xsolla, odwiedź witrynę: https://xsolla.pro/rws25eco
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250311549939/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge
wiceprezes ds. globalnych public relations w Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Źródło: PAP MediaRoom