Godzinnik.pl Biznes LUDZIE BIZNESU Xsolla i ALTAVA Group ogłaszają nawiązanie strategicznego partnerstwa w celu wprowadzenia własności...

Xsolla i ALTAVA Group ogłaszają nawiązanie strategicznego partnerstwa w celu wprowadzenia własności intelektualnej w dziedzinie luksusowej mody do świata gier

Nowa era personalizacji graczy i doświadczeń pod szyldem marek dzięki cyfrowej modzie klasy premium w grach.

LOS ANGELES i SINGAPUR–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ma przyjemność poinformować o nawiązaniu nowego strategicznego partnerstwa z ALTAVA Group, firmą prowadzącą działalność w sektorze cyfrowej mody i wirtualnej rozrywki, powstałej w następstwie programu LVMH La Maison des Startups. Według danych firmy Morgan Stanley zapotrzebowanie na cyfrową modę do 2030 roku ma osiągnąć poziom 50 mld USD w związku ze zwiększoną personalizacją, tworzeniem immersyjnych środowisk cyfrowych oraz sprzedażą awatarów. Nowo nawiązana współpraca ma zapewnić twórcom i wydawcom gier dostęp do obszernego katalogu ALTAVA skupiającego wysokiej jakości markowe zasoby z dziedziny cyfrowej mody oraz otworzyć kreatywne, skalowalne drogi do integracji własności intelektualnej z dziedziny luksusowej mody w świecie gier.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250410165637/pl/ 

Xsolla i ALTAVA umożliwią twórcom dostarczanie spersonalizowanych modowych doświadczeń w 3D, spersonalizowanych awatarów oraz ekskluzywnych markowych treści za pośrednictwem dedykowanej platformy online obsługiwanej przez Xsolla. Partnerstwo pozwoli twórcom na czerpanie zysków z wirtualnych towarów w oparciu o ofertę światowej sławy luksusowych marek, wspieraną autorskimi narzędziami AI opracowanymi przez ALTAVA w dziedzinie mody 3D, systemami awatarów i opartymi na zaufaniu relacjami w branżach mody i rozrywki.

Partnerstwo otwiera nowe możliwości pod względem tworzenia zasobów w grach i czerpania z nich zysków, w tym wiodących elementów z dziedziny rozrywki i mody objętych prawami własności intelektualnej. Kolejnym krokiem będzie integracja cyfrowych i fizycznych zasobów ALTAVA dzięki umożliwieniu fizycznych zakupów towarów za pomocą zlokalizowanych fizycznych aktywacji wspieranych przez firmę Xsolla na całym świecie. Współpraca umożliwi wykorzystanie opartej na AI technologii modowej ALTAVA do personalizacji zasobów i elementów rozrywkowych związanych z K-wave (w tym własności intelektualnej w zakresie K-popu, popularnych idoli oraz koreańskich seriali) w celu maksymalnego podkręcenia atrakcyjności gier na całym świecie. Na przestrzeni 2025 roku przewidziano kilka dodatkowych kampanii z udziałem wiodących globalnych marek oraz współpracy w ramach szeregu platform.

„Innowacyjne podejście ALTAVA do cyfrowej mody idealnie dopełnia naszą misję, jaką jest uproszczenie obrotu grami, a przy tym rozszerzenie możliwości dostępnych dla twórców i graczy. Razem ułatwiamy wykorzystanie elementów będących przedmiotem zainteresowania na całym świecie w grach, aby umożliwić graczom wyrażenie samych siebie, podkreślenie własnej tożsamości i wykorzystanie własności intelektualnej klasy premium, zyskując immersyjne, skalowalne i autentyczne doświadczenia w dziedzinie luksusowej mody” – powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla.

Gama produktów ALTAVA obejmuje ponad 3000 zasobów modowych 3D zoptymalizowanych do użytku w grach, na wirtualnych platformach oraz w ramach różnych systemów awatarów. Zasoby te odzwierciedlają dotychczasowe przypadki współpracy na rzecz realizacji projektów, w których wzięło udział ponad 20 wiodących marek z dziedziny luksusowego wyposażenia oraz mody, w tym marki Balmain, Clarins, Fendi oraz Renault. Twórcy gier zyskają dostęp do tych materiałów za pośrednictwem narzędzi handlowych Xsolla, aby zintegrować je w swoich grach na potrzeby personalizacji awatarów, ofert sklepów i wydarzeń organizowanych w ramach gier. Współpraca wprowadza elastyczny model współdzielenia dochodów w obrębie zasobów cyfrowych i tworzonych przez użytkowników.

„Partnerstwo z firmą Xsolla pozwala przyspieszyć realizację naszej misji, jaką jest wprowadzenie luksusu do świata gier nie jako nowość, ale jako znaczący element cyfrowej kultury. Dzięki połączeniu własności intelektualnej marek wysokiej klasy z potężną infrastrukturą Xsolla zapewnimy twórcom, markom i graczom prawdziwe korzyści, umożliwiając dostęp do nowych doświadczeń, odbiorców i dochodów” – powiedział Andy Ku, założyciel i dyrektor generalny ALTAVA Group.

Za pomocą nawiązanej współpracy Xsolla i ALTAVA pragną zwiększyć możliwości łączenia świata mody ze światem gier, umożliwiając interaktywne doświadczenia nowej generacji wspierane własnością intelektualną klasy premium z uwzględnieniem kulturowego znaczenia, integracji zasobów cyfrowych i fizycznych na podstawie własności intelektualnej oraz kreatywności stymulowanej przez samych graczy.

Więcej informacji na temat wysiłków Xsolla i ALTAVA na rzecz wprowadzenia cyfrowej mody do świata gier oraz możliwości integracji można znaleźć na stronie xsolla.pro/xsolla-altava.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.

Więcej informacji na stronie xsolla.com.

ALTAVA

ALTAVA to firma prowadząca działalność w dziedzinie technologii modowych wspomaganych sztuczną inteligencją, która powstała w następstwie programu LVMH La Maison des Startups z udziałem wybitnych inwestorów, takich jak między innymi SM Entertainment, LG Electronics, Natalia Vodianova, Hyundai Department Group i Animoca Brands. ALTAVA obsługuje platformę AI ALTAVA, która umożliwia twórcom łatwe opracowywanie zasobów pod kątem różnych gier internetowych i wirtualnych światów. Firma jest również wiodącym dostawcą wirtualnych doświadczeń, która nawiązała dotychczas współpracę z szeregiem marek cieszących się ogólnoświatową renomą. Technologia ALTAVA oparta na sztucznej inteligencji oraz fachowa wiedza firmy w dziedzinie opracowywania zasobów 3D plasują ją w czołówce podmiotów łączących doświadczenia w zakresie cyfrowej mody z fizycznymi towarami.

Więcej informacji na stronie altava.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250410165637/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

wiceprezes ds. globalnej działalności public relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

Źródło: PAP MediaRoom

NAJNOWSZE INFORMACJE

T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce

Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich...

Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy – w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów

Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest...

Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki

Fakturowanie online - jak działa i dlaczego warto z niego korzystać? Wyobraź sobie, że zaoszczędzisz nawet kilka godzin w ciągu miesiąca, korzystając z kompleksowego programu...

BingX świętuje swoje 7. urodziny kampanią „Twój głos, nasza historia”

PANAMA CITY, 17 kwietnia 2025 r. /PRNewswire/ -- Aby uczcić swoje 7. urodziny, wiodąca na świecie giełda kryptowalut BingX uruchomiła kampanię opartą na historiach...

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły...

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa...

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona...

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa...

Książulo – wiek, praca, dziewczyna, miejsce zamieszkania

Szymon Nyczke, znany w sieci jako Książulo, to jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych. Zyskał ogromne uznanie dzięki swojej działalności na platformie...

Laura Zawadzka – wzrost, waga, dziecko, partner. Kim jest Laura Zawadzka?

Laura Zawadzka zyskała popularność dzięki udziałowi w czwartej edycji hitowego reality show „Love Island”. Po zakończeniu programu jej życie nabrało rozpędu –...

Fakturowanie online – jak działa i dlaczego warto z niego korzystać?

Wyobraź sobie, że zaoszczędzisz nawet kilka godzin w ciągu miesiąca, korzystając z kompleksowego programu do wystawiania faktur, który wyręczy Cię w czasochłonnych i nudnych,...

EcoFlow wprowadza serię STREAM z siecią fotowoltaiczną wspomaganą AI

Pierwsza balkonowa instalacja fotowoltaiczna oferująca praktyczną ścieżkę do prawie zerowych rachunków za energię. BERLIN, 17 kwietnia 2025 r. /PRNewswire/ -- EcoFlow, lider w dziedzinie mobilnych...

O TYM SIĘ MÓWI

Inez Lis – wiek, waga, wzrost. Kim jest Inez Lis?

Inez Lis to popularna polska influencerka, członkini grupy Dresscode, która zdobyła znaczną rozpoznawalność dzięki swojej aktywności w mediach społecznościowych, zwłaszcza na Instagramie....

Ile dzieci ma Agnieszka Gozdyra? Co wiemy o życiu prywatnym znanej dziennikarki?

Agnieszka Gozdyra to postać doskonale znana widzom polskich mediów. Jako dziennikarka i prezenterka telewizyjna w Polsat News zdobyła uznanie i szacunek dzięki...

Książulo – wiek, praca, dziewczyna, miejsce zamieszkania

Szymon Nyczke, znany w sieci jako Książulo, to jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych. Zyskał ogromne uznanie dzięki swojej działalności na platformie...

Wojek – wiek, kariera, współpraca z Książulem, dziewczyna

Wojek, znany również jako Maciej Wojas, to jedna z popularniejszych postaci w polskim internecie. Zyskał dużą popularność dzięki swojemu kanałowi na YouTube...

Ciocia Liestyle – wiek, dzieci, Jakub Kosel

Ciocia Liestyle to Agnieszka Wolszczyk - popularna postać w polskich mediach społecznościowych, znana ze swojego stylu życia i życia rodzinnego. W tym...

Fagata – wiek, wzrost, waga, kariera, życie prywatne

Fagata, czyli Agata Fąk, to popularna polska influencerka, freak fighterka oraz aspirująca piosenkarka. Zyskała rozpoznawalność dzięki działalności w mediach społecznościowych i udziałowi...