Godzinnik.pl Biznes LUDZIE BIZNESU W wiosennej kampanii OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne historie i skuteczność platformy

W wiosennej kampanii OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne historie i skuteczność platformy

Data publikacji:

W wiosennej kampanii OTOMOTO stawia na połączenie siły autentycznych historii z prezentacją zalet nowoczesnej platformy motoryzacyjnej. Nawiązując do kultowej serii „Prawdziwe Historie”, marka wykorzystuje fragmenty najciekawszych opowieści właścicieli aut – od klasycznych modeli po samochody ciężarowe. Jednocześnie OTOMOTO przypomina, że to właśnie na tej platformie – największej w Polsce bazie ogłoszeń motoryzacyjnych – każdy może znaleźć auto dopasowane do swoich potrzeb: nowe lub używane.

W nowym, dynamicznym 30-sekundowym spocie marka przypomina najciekawsze fragmenty  „Prawdziwych historii” – o Wartburgu, Maluchu, Mustangu, Cadillacu, Toyocie oraz samochodach ciężarowych. Różnorodność pokazanych pojazdów podkreśla szeroką i zróżnicowaną ofertę OTOMOTO. Kampania pokazuje, że platforma to nie tylko przestrzeń do dzielenia się opowieściami, ale przede wszystkim miejsce do bezpiecznego i świadomego zakupu auta.

Po sukcesie siedmiu epizodów postanowiliśmy wrócić do naszych bohaterów i przypomnieć ich historie. Nowa kampania pokazuje OTOMOTO jako przestrzeń, która łączy pasjonatów motoryzacji, zachęca do dzielenia się emocjami i inspirującymi opowieściami, a jednocześnie oferuje nowoczesne, praktyczne narzędzia – zarówno dla kupujących, jak i profesjonalnych sprzedających. Użytkownicy mają dostęp m.in. do raportów z inspekcji i opinii o sprzedających, natomiast dealerzy mogą korzystać z rozwiązań takich jak strona sprzedającego PRO czy barometr zakupowy. To połączenie emocjonalnego zaangażowania z jakością i funkcjonalnością buduje zaufanie oraz umacnia pozycję OTOMOTO jako platformy, która wspiera świadome i bezpieczne decyzje zakupowe. Jednocześnie sprzedającym zapewnia dostęp do zaawansowanego ekosystemu narzędzi, które realnie wspierają sprzedaż i pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku – mówi Łukasz Juskowiak, Marketing Director Motors Europe OTOMOTO.

Emocje, funkcjonalność i nowoczesność

Wiosenna kampania OTOMOTO to nie tylko sentymentalna podróż przez znane i lubiane historie. Jej głównym celem jest także przypomnienie użytkownikom benefitów platformy. OTOMOTO to miejsce, w którym można znaleźć największą w Polsce bazę ogłoszeń motoryzacyjnych – zarówno samochodów używanych, jak i nowych. Platforma umożliwia szybkie porównywanie cen, dostęp do raportu z inspekcji i historii pojazdu, a także weryfikację auta i sprzedającego, zapewniając użytkownikom bezpieczeństwo i wygodę na każdym etapie procesu zakupowego. Sprzedającym OTOMOTO oferuje z kolei dostęp do rozbudowanego zestawu narzędzi wspierających sprzedaż – takich jak strona sprzedającego PRO, opinie o sprzedających czy analityka zachowań kupujących – które pomagają efektywnie docierać do klientów, budować zaufanie i zwiększać konwersję.

Zintegrowana kampania

Kampania prowadzona jest w formacie 360 stopni. 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w telewizji, radiu oraz online. Działania w mediach społecznościowych – takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikTok – obejmują główne wideo, skrócone wersje spotów. Działania digital uzupełniają kampanie display na platformach OLX i OTOMOTO. Kampanii towarzyszą również działania PR, których celem jest budowanie świadomości marki i wszystkich jej funkcjonalności ułatwiających zakup i sprzedaż pojazdu. Za strategię i kreację odpowiada agencja MADOGZ, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Spot oraz wszystkie historie z kampanii można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube OTOMOTO.

Źródło informacji: OTOMOTO

Źródło: PAP MediaRoom

NAJNOWSZE INFORMACJE

Chery stawia sobie za cel sprzedaż 1 miliona sztuk w ciągu 2 lat i wprowadza terenowy model HIMLA na targach motoryzacyjnych w Szanghaju

PR Newswire/Chery Automobile Co., Ltd. SZANGHAJ, 25 kwietnia 2025 r. /PRNewswire/ - Podczas targów motoryzacyjnych Shanghai Auto Show, które odbyły się 23 kwietnia, firma Chery...

EKG 2025: Polska ma potencjał, aby stać się centrum finansowym Europy Środkowej

Fot. PAP/M. Moryl (1)Przez trzy dekady udało się w Polsce zbudować giełdę, będącą regionalnym liderem i punktem odniesienia. Jednak kapitalizacja spółek, które się na...

Rusza pierwszy na świecie system oceny emisyjności cementu i betonu

• Globalny system ma być bodźcem skłaniającym do pozyskiwania bardziej zrównoważonych materiałów budowlanych. • System zapewni przejrzystość i zaufanie oraz pomoże rządom i firmom...

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą

Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie...

EKG 2025: wzmocnienie cyberbezpieczeństwa polską racją stanu

Fot. PAP/M. Moryl (1)Zmiany geopolityczne, takie jak wojna w Ukrainie, galopujący postęp technologiczny oparty m.in. na rozwoju sztucznej inteligencji, zależności łańcuchów dostaw - to...

W wiosennej kampanii OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne historie i skuteczność platformy

W wiosennej kampanii OTOMOTO stawia na połączenie siły autentycznych historii z prezentacją zalet nowoczesnej platformy motoryzacyjnej. Nawiązując do kultowej serii „Prawdziwe Historie”, marka wykorzystuje...

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu...

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych

Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze...

EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną

Fot. PAP/M. Moryl (1)W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse?...

Czego nie obejmuje polisa na życie?

Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym...

ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy

97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem...

EKG 2025: banki mają kapitał i są gotowe do finansowania wzrostu polskiej gospodarki

Fot PAP/M. Moryl (1)Polski sektor bankowy, którego zyski w 2024 r. osiągnęły rekordową kwotę 42 mld złotych ma kapitał i jest gotowy do finansowania...

O TYM SIĘ MÓWI

Inez Lis – wiek, waga, wzrost. Kim jest Inez Lis?

Inez Lis to popularna polska influencerka, członkini grupy Dresscode, która zdobyła znaczną rozpoznawalność dzięki swojej aktywności w mediach społecznościowych, zwłaszcza na Instagramie....

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to

Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany...

Wojek – wiek, kariera, współpraca z Książulem, dziewczyna

Wojek, znany również jako Maciej Wojas, to jedna z popularniejszych postaci w polskim internecie. Zyskał dużą popularność dzięki swojemu kanałowi na YouTube...

Edyta Jankiewicz wiek, kim jest, gdzie mieszka, dzieci

instagram.com/trochonowiczjankiewicz/Czasem popularność przychodzi nieoczekiwanie – za sprawą bliskich, którzy wcześniej zdobyli uznanie w sieci. Przykładem takiej historii...

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział

– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa...

The Kretka – wiek, wzrost, działalność internetowa, życie prywatne. Kim jest Anna Gretkowska?

https://www.instagram.com/thekretka1/Anna Gretkowska, szerzej znana jako The Kretka, to jedna z najbardziej charakterystycznych...