Godzinnik.pl Biznes LUDZIE BIZNESU Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet

Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet

Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.

W ramach współpracy z Aleksandrą Mirosław eksperci WeNet zaprojektują dla niej stronę internetową oraz sklep online wspierający jej inicjatywy biznesowe. WeNet zadba również o wyjątkowy wygląd serwisu internetowego, jego funkcjonalność, User Experience, a także widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

„Jestem niezwykle zadowolona, że dołączyłam do grona sportowców-ambasadorów, którzy z pomocą WeNet rozwijają swoją obecność w świecie marketingu online. Współpraca z liderem e-marketingu dla małych i średnich firm pozwala mi wejść na nowy poziom i od podstaw zbudować własny biznes internetowy. Dla aktywnego sportowca, który spędza wiele czasu na wyjazdach, obozach i zawodach, działalność online to naturalna droga rozwoju. Dzięki wsparciu ekspertów WeNet mogę skupić się na swojej karierze sportowej, mając pewność, że moje działania biznesowe są w najlepszych rękach” – mówi Aleksandra Mirosław, ambasadorka marki WeNet.

Aleksandra Mirosław specjalizuje się we wspinaczce sportowej na czas. Do tej pory dwukrotnie zdobyła mistrzostwo świata w tej konkurencji (Innsbruck 2018 i Hachiōji 2019, a w 2014 r. brąz) oraz mistrzostwo Europy (Edynburg 2019, Monachium 2022 i wicemistrzostwo w 2013 r. w Chamonix). Złoty medal olimpijski we wspinaczce sportowej na czas to jej największy sukces w karierze. W stolicy Francji Mirosław poprawiła też dwa razy swój rekord świata, który obecnie wynosi 6,06 sekundy.

Nowa ambasadorka WeNet jest znana przede wszystkim jako wybitna zawodniczka, jednak poza osiągnięciami na polu sportowym aktywnie rozwija swój biznes jako mówczyni motywacyjna i przedsiębiorczyni. Inicjuje i wspiera liczne przedsięwzięcia, które mają na celu aktywizację oraz osiąganie sukcesów przez kobiety. Skupiając się na rozwoju ich kariery zawodowej i osobistej, promuje edukację, motywację oraz budowanie pewności siebie, stając się inspiracją dla wielu osób.

Najnowsza kampania WeNet jest adresowana do przedsiębiorców sektora MŚP, dla których ważny jest rozwój biznesu w sieci i dotarcie do nowych klientów. Kreacja spotów reklamowych opiera się na historiach sukcesów dwóch bohaterek kampanii. Jedną z nich jest Aleksandra Mirosław – czynna sportsmenka i przedsiębiorczyni, która rozpoczyna działalność biznesową w świecie online. A drugą masażystka, która dzięki wsparciu WeNet przeniosła biznes do Internetu i dalej skutecznie go rozwija.

„Jako WeNet od lat podkreślamy, jak istotna jest obecność małych i średnich firm w Internecie. Pomagamy naszym klientom wykorzystywać kluczowe obszary, które wpływają na ich sukces online. W związku z tym, tematem przewodnim naszej nowej kampanii wizerunkowej jest rola strony internetowej w prowadzeniu biznesu. To nie tylko wizytówka firmy, ale także narzędzie, które komunikuje ofertę i buduje pierwsze wrażenie. Dlatego warto powierzyć jej stworzenie ekspertom, którzy, śledząc najnowsze trendy, zadbają kompleksowo o każdy etap – od projektu, przez wykonanie, po bieżącą obsługę. Taki poziom wsparcia oferują eksperci WeNet i w takim zakresie wspieramy naszych klientów oraz ambasadorów” – mówi Elżbieta Piotrowska-Krzak, dyrektorka strategii digital w Grupie WeNet.

WeNet, jako lider transformacji technologicznej sektora MŚP, od lat dostarcza kompleksowe rozwiązania do prowadzenia biznesu online dla przedsiębiorców, które sprawdzają się na każdym etapie rozwoju firmy, niezależnie od branży czy miejsca, w którym jest prowadzony biznes. Firma regularnie inwestuje w rozwój nowoczesnych technologii, szczególnie sztucznie inteligencji (AI), które pozwalają efektywniej i skuteczniej dotrzeć do klientów i optymalizować działania marketingowe.

Eksperci WeNet pomagają zaprojektować i wykonać stronę internetową, sklep internetowy oraz zaplanować promocję online, która przede wszystkim umożliwia budowę widoczności w lokalnych wynikach wyszukiwania. W ofercie Grupy WeNet nie brakuje również wsparcia e-commerce i SEO. Firma oferuje audyt stron internetowych, narzędzia do ich budowy oraz systemy kompleksowo raportujące wyniki realizowanych dla klienta działań. W bogatej gamie innowacyjnych rozwiązań znajduje się również budowa sklepu internetowego, dopasowanego do potrzeb każdego przedsiębiorcy, który pragnie rozwinąć swój e-biznes. Eksperci WeNet wspierają przedsiębiorców na każdym etapie działalności, by mogli skutecznie wykorzystać potencjał, jaki niesie obecność w Internecie oraz nowoczesne, innowacyjne narzędzia internetowe.

Tegoroczna kampania wystartowała na początku marca br. i potrwa do końca czerwca 2025 roku.

Wszystkie działania reklamowe będą realizowane w Internecie i obejmują formaty: search, display, content oraz mailing. Kampanię wspierają również szerokie działania komunikacyjne, które są prowadzone na ogólnopolskich portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych takich, jak: Facebook i YouTube, a także w Google.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada agencja FilmCloud, a za dodatkowe wsparcie związane z planowaniem i zakupem mediów w digital‘u – Sales&more.

Kampanijne spoty można obejrzeć tutaj: spot nr 1, spot nr 2.

O WeNet

Grupa WeNet działa w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1300 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług Grupy WeNet korzysta już 75 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 18 lokalizacjach. https://wenet.pl/ 

Kontakt dla mediów:

Tomasz Jaros

menedżer komunikacji WeNet

tel. +48 782 180 917

e-mail: tjaros@wenet.pl

Źródło informacji: WeNet

Źródło: PAP MediaRoom

NAJNOWSZE INFORMACJE

Xsolla wprowadza lojalność jako usługę dla twórców gier, aby umożliwić nawiązywanie silniejszych więzi z graczami

Wsparcie twórców za pomocą narzędzi pozwalających zatrzymać więcej graczy, zwiększyć dochody i pogłębić zaangażowanie na własnych zasadach. LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna przewodnia firma prowadząca...

Debata ekspercka pt. „Między OZE a atomem: rola wodoru w przyszłym miksie energetycznym Polski”

Termin debaty: 11.03.2025, godz. 10:00 Wodór: efektywny magazyn energii i doskonałe paliwo czy kosztowna technologia uzależniona od rozwoju innych gałęzi niskoemisyjnej energetyki? Jakie są polskie...

Andersen Global rozszerza ofertę w Kenii o strategiczne specjalistyczne usługi wyceny, nawiązując współpracę z firmą Finaltus

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Andersen Global wzmacnia swoją obecność na wschodzie Afryki, zawierając umowę o współpracy z firmą Finaltus z siedzibą w Nairobi, specjalizującą się...

Andy Walsky z ExaGrid wyróżniony w prestiżowym wykazie 2025 CRN® Channel Leaders dla regionu EMEA

MARLBOROUGH, Massachusetts--(BUSINESS WIRE)-- ExaGrid®, która jako jedyna w branży oferuje rozwiązanie do warstwowego przechowywania kopii zapasowych z blokadą czasu przechowywania, obejmujące warstwę niedostępną w...

EBI udziela Sunly kredytu 31 mln euro na rozwój energetyki słonecznej

Europejski Bank Inwestycyjny (EBI) przyznał firmie Sunly 31 mln euro na budowę i eksploatację parku słonecznego w Estonii, wspierając transformację energetyczną i zwiększając niezależność...

Xsolla wprowadza na rynek Ekosystem Xsolla – platformę sieciową, która ułatwi wydawcom gier wybór i integrację dostawców

Zoptymalizowany proces doboru dostawców, płynna integracja ze zweryfikowanymi partnerami i ekskluzywne zniżki dla wydawców. LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, czołowa globalna firma zajmująca się handlem grami...

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement

Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się...

FPP: konkurencyjność UE wymaga przejrzystych regulacji i realnej polityki energetycznej

Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) przedstawia stanowisko w sprawie unijnego „Kompasu Konkurencyjności”. Kluczowym celem UE powinno być tworzenie stabilnego i przewidywalnego otoczenia regulacyjnego dla firm...

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych...

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób...

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do...

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary...

O TYM SIĘ MÓWI

Inez Lis – wiek, waga, wzrost. Kim jest Inez Lis?

Inez Lis to popularna polska influencerka, członkini grupy Dresscode, która zdobyła znaczną rozpoznawalność dzięki swojej aktywności w mediach społecznościowych, zwłaszcza na Instagramie....

Wojek – wiek, kariera, współpraca z Książulem, dziewczyna

Wojek, znany również jako Maciej Wojas, to jedna z popularniejszych postaci w polskim internecie. Zyskał dużą popularność dzięki swojemu kanałowi na YouTube...

Ile dzieci ma Agnieszka Gozdyra? Co wiemy o życiu prywatnym znanej dziennikarki?

Agnieszka Gozdyra to postać doskonale znana widzom polskich mediów. Jako dziennikarka i prezenterka telewizyjna w Polsat News zdobyła uznanie i szacunek dzięki...

Roxyxo – wiek, życie prywatne i działalność zawodowa. Kim jest Roksana Kwiatkowska?

Roksana Kwiatkowska, znana w mediach społecznościowych jako roxyxo, to wpływowa postać na polskiej scenie mody i muzyki. Jej działalność nie tylko kształtuje...

Kim jest Paweł Svinarski? Wiek, dziewczyna, dziecko, praca

Paweł Svinarski to jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci w polskim internecie, szczególnie w obszarze biznesu i finansów. Jego działalność w mediach społecznościowych...

Książulo – wiek, praca, dziewczyna, miejsce zamieszkania

Szymon Nyczke, znany w internecie jako Książulo, to popularny twórca internetowy, który zdobył szerokie uznanie na platformie YouTube. Jego twórczość i życie...