Każdy przedsiębiorca pragnie, aby jego strona internetowa była jak najczęściej odwiedzana przez konsumentów. Stałym i bardzo istotnym elementem każdej witryny jest znacznik title, czyli nagłówek zachęcający. Meta description z kolei jest znacznikiem opisowym, który zawsze występuje pod tytułem i pełni funkcję promocyjną. Jakie znaczenie pełnią oba elementy w procesie pozycjonowania? Jak tworzyć tego typu zawartości treściowe? Zapraszamy Cię do naszego poradnika, który został przygotowany z myślą o osobach zaczynających przygodę z działaniami SEO.
[irp]
Co zrobić, aby potencjalny klient odwiedził Twoją stronę? Dowiedz się więcej o meta title!
„Znacznik title jest stałym i bardzo istotnym elementem witryny, a jego dopracowanie ma niebagatelny wpływ na proces pozycjonowania. Podobnie, jak tytuł artykułu w gazecie, tytuł strony też decyduje o tym, czy czytelnik uzna ją za interesującą. Odpowiednio przygotowany, może przekonać użytkownika do wejścia i pozostania na stronie. Co więcej, znacznik title to swoisty drogowskaz dla robotów indeksujących. To m.in. na jego podstawie wyszukiwarka ocenia, na które zapytania wyświetlić stronę w organicznych wynikach.”
Pozycjonowanie stron na miasto Gdańsk– jakie znaczniki tytułowe stanowią naprawdę istotny element każdej strony internetowej na miasto. Dowiedz się, co powinno zawierać w swojej budowie optymalne meta title!
- Słowa kluczowe
- 60-70 znaków ze spacją
- poprawną konstrukcję pod względem językowym
- bezpośredni zwrot do adresata
- inforamcję o lokalizacji firmy
Tytuł musi być adekwatny do tematyki całego portalu. Unikalny znacznik przyczyni się do uzyskania wysokiej lokaty w rankingu Google. Wracając do wytycznych meta title, warto umieścić w nim frazę kluczową już na samym początku. Wzmocnisz tym samym przekaz i wyróżnisz witrynę. Długość jest ustalona maksymalnie do 70 znaków ze spacjami, ponieważ dłuższe tytuły są automatycznie ucinane przez wyszukiwarkę. Pamiętaj, że pisząc meta title zwracasz się bezpośrednio do potencjalnych klientów. Skupiaj się więc na naturalnych sformułowaniach, aby nie odrzucić żadnej osoby od swojego portalu.
[irp]
Tajniki meta description! Znaczniki opisowe jako kontynuacja oryginalnych tytułów
Treści opisowe, czyli tzw. meta description stanowią swoistą reklamę Twojej witryny. Ich funkcją jest streszczenie zawartości na stronie. Warto zadbać o ten element w trakcie uzupełniania wpisu na portal, ponieważ w przypadku braku znacznika opisowego, Google stworzy go automatycznie, a to nie jest zbyt dobre rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą efektywnie pozycjonować swoją działalność online. Meta description pisz jasno i treściwie. Pamiętaj, że ten element ma trafić bezpośrednio do klienta, dlatego musi on być czytelny i klarowny. Również w znaczniku opisowym zadbaj o to żeby pojawiło się słowo kluczowe, zwiększając tym samym prawdopodobieństwo na osiągnięcie wyższej lokaty w wyszukiwarce. Zbuduj swoje imperium w internecie i zadbaj o każdy szczegół pozycjonowania!
[irp]