Godzinnik.pl Biznes LUDZIE BIZNESU Xsolla wprowadza lojalność jako usługę dla twórców gier, aby umożliwić nawiązywanie silniejszych...

Xsolla wprowadza lojalność jako usługę dla twórców gier, aby umożliwić nawiązywanie silniejszych więzi z graczami

Wsparcie twórców za pomocą narzędzi pozwalających zatrzymać więcej graczy, zwiększyć dochody i pogłębić zaangażowanie na własnych zasadach.

LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, globalna przewodnia firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ogłasza wprowadzenie innowacyjnego rozwiązania „lojalność jako usługa” z możliwością personalizacji, które ma pomóc twórcom gier w płynnej integracji nagród w procesach zakupu oferowanych przez nich gier. Rozwiązanie umożliwia twórcom zwiększenie wartości produktów w całym cyklu życia (LTV) i konwersję większej liczby graczy nieuiszczających opłat, pozwalając im zdobywać i wymieniać punkty, zwiększając zaangażowanie, zatrzymując więcej graczy i generując stałe dochody bez konieczności wprowadzania skomplikowanych ustawień. Programy lojalnościowe twórców można ustawić w sklepach D2C, sklepach internetowych i rozwiązaniu Xsolla Pay Station, aby umożliwić graczom bezproblemową realizację transakcji.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250311789203/pl/ 

W przeciwieństwie do programów dostępnych na platformach zewnętrznych, rozwiązanie Xsolla gwarantuje, że pełna kontrola nad danymi użytkowników i relacjami z nimi pozostanie w rękach twórców, a jednocześnie zapewnia im specjalistyczne wytyczne i podpowiada najlepsze praktyki umożliwiające maksymalne zwiększenie efektywności. Program można całkowicie spersonalizować, dzięki czemu twórcy mogą dostosować nazewnictwo, ikony i ustawienia punktów lojalnościowych, aby odpowiadały tożsamości ich marki i zachowaniu graczy.

Dzięki następującym funkcjom twórcy mogą opracowywać programy odpowiadające ich konkretnym celom:

  • nagrody w postaci zwrotu środków: możliwość zaoferowania graczom zwrotu części kosztów zakupu w postaci punktów, które można wymienić na zniżki podczas przyszłych zakupów;
  • punkty lojalnościowe: możliwość sprzedaży artykułów, które gracze mogą zdobyć, wymieniając punkty płynnie zintegrowane z platformami D2C, takimi jak sklepy internetowe, aby użyć ich w ramach gier mobilnych, komputerowych i internetowych;
  • przekrojowe programy lojalnościowe: wydawcy oferujący wiele gier mogą zintensyfikować wysiłki marketingowe, zapewniając graczom nagrody w całym swoim katalogu produktów;
  • nagrody za osiągnięcie danego poziomu: sposób na zachęcenie graczy do osiągania kolejnych poziomów wydatków poprzez zapewnienie im nagród w postaci zniżek, materiałów lub spersonalizowanych upominków na start.

Funkcje te umożliwiają graczom wymianę punktów lojalnościowych na zniżki lub ekskluzywne materiały, bądź wykorzystanie ich do częściowego sfinansowania płatności, aby zyskać płynne i satysfakcjonujące doświadczenie z gier.

„Platformy koncentrują się na wypracowywaniu i pielęgnowaniu relacji w kontekście gier, jednak Xsolla pragnie zaoferować twórcom narzędzia, które pozwolą im stworzyć własne programy lojalnościowe wspierające procesy D2C – powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla. – Rozwiązanie to umożliwia twórcom zatrzymanie większej liczby graczy, zwiększenie dochodów i wypracowanie solidniejszych więzi z graczami, a wszystko to przy zachowaniu pełnej kontroli nad dynamiką programu lojalnościowego”.

Rozwiązanie „lojalność jako usługa” zostało opracowane pod kątem łatwej integracji za pośrednictwem konta wydawcy Xsolla, co eliminuje konieczność programowania i skraca czas wprowadzenia na rynek. Twórcy, którzy już teraz przyjmują płatności za pośrednictwem Pay Station, mają możliwość skorzystania z funkcji wprowadzenia rozwiązania w swoim sklepie, grze lub aplikacji za pomocą jednego kliknięcia.

Więcej informacji i możliwość rejestracji w celu utworzenia konta wydawcy: xsolla.pro/rws25las

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250311789203/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

wiceprezes ds. globalnej działalności public relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

Źródło: PAP MediaRoom

NAJNOWSZE INFORMACJE

ORLEN na Fuel Congress 2025: nasz region ma wiele solidnych argumentów, by wpływać na kształt transformacji energetycznej UE

fot. PAP - kadr z filmuCałkowite odcięcie się od importu surowców z Rosji i Białorusi, rekordowe inwestycje w infrastrukturę energetyczną, rozumienie konieczności utrzymania konkurencyjności...

BITmarkets zdobywa nagrodę za najlepszą obsługę klienta na Next Block Expo

Giełda kryptowalut BITmarkets została doceniona za obsługę klienta i zdobyła nagrodę za najlepszą obsługę klienta na festiwalu blockchain Next Block Expo 2025 w Warszawie,...

Debata „De:Regulacje. Biznes potrzebuje prostych zasad” z udziałem przedstawicieli KE, PE oraz Rzecznika MŚP

31 marca agencja informacyjna Newseria zorganizuje debatę ekspercką pt. „De:Regulacje. Biznes potrzebuje prostych zasad”. Wydarzenie skierowane jest do szerokiego grona odbiorców, żywo zainteresowanych...

CATL i Fundacja Ellen MacArthur nawiązują partnerstwo strategiczne na rzecz rozwoju gospodarki bateriami o obiegu zamkniętym

NINGDE, Chiny, 21 marca 2025 r. /PRNewswire/ - Firma CATL i Fundacja Ellen MacArthur ogłosiły zawarcie porozumienia na rzecz rozwoju gospodarki bateriami o obiegu...

Nigdy więcej błędów przy znakowaniu wina – IJHARS przygotował przewodnik dla producentów

Fot. W. Szczupak (1)Kontrole Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) wykazały, że ponad połowa polskich winiarzy ma problemy z właściwym znakowaniem win. W związku...

Eko Cykl Organizacja Odzysku Opakowań: ustawa projektowana przez rząd grozi likwidacją teatru. Protest artystów

Nowe przepisy planowane przez rząd zagrażają istnieniu warszawskiego Teatru Ekologicznego Bohema House. Wszystko przez pomysły zmian w systemie gospodarki odpadami, które odbiorą prywatnym firmom...

Firma SINEXCEL uznana za dostawcę niskonapięciowych rozwiązań z zakresu jakości energii kategorii Tier 1

SHENZHEN, Chiny, 21 marca 2025 r. /PRNewswire/ -- SINEXCEL (300693.SZ), globalny pionier rozwiązań z zakresu jakości energii, magazynowania energii i ładowania pojazdów elektrycznych, został...

Ukraińska kultura cierpi na wstrzymaniu pomocy z USA. Wiele projektów potrzebuje wsparcia UE

Rosyjska agresja ma ogromny i destrukcyjny wpływ na ukraiński sektor kultury. Zniszczeniu uległo wiele obiektów kultury, wstrzymano działalność wielu instytucji kultury, a możliwości finansowania...

Joanna Liszowska: Mam nadzieję, że nigdy nie będę świadkiem wypadku. Bałabym się udzielać pomocy, bo to niebywała odpowiedzialność

W serialu „Szpital św. Anny” Joanna Liszowska wciela się w rolę Kaśki Hajduk, empatycznej pediatry i zabieganej matki, która łączy pracę z wychowaniem trójki dzieci. Aktorka,...

Rośnie zainteresowanie białymi rybami jak dorsz czy mintaj. W Polsce zaledwie 5–10 proc. sprzedaży pochodzi ze zrównoważonych połowów

ONZ podaje, że ponad 37 proc. światowych zasobów ryb jest poławianych w sposób niezrównoważony, czyli zagrażający środowisku i populacjom morskim. Przeciwdziałanie przełowieniu jest o tyle istotne, że...

Jak firmy z branży kasyn online dbają o bezpieczeństwo danych osobowych

W dobie cyfryzacji, bezpieczeństwo danych osobowych stało się priorytetem dla firm w...

Najlepsze kasyna w Polsce

Czy szukasz najlepszego kasyna w Polsce? Sprawdź nasze rekomendacje, które pomogą Ci znaleźć idealne miejsce do gry. W tej chwili na rynku...

O TYM SIĘ MÓWI

Inez Lis – wiek, waga, wzrost. Kim jest Inez Lis?

Inez Lis to popularna polska influencerka, członkini grupy Dresscode, która zdobyła znaczną rozpoznawalność dzięki swojej aktywności w mediach społecznościowych, zwłaszcza na Instagramie....

Książulo – wiek, praca, dziewczyna, miejsce zamieszkania

Szymon Nyczke, znany w internecie jako Książulo, to popularny twórca internetowy, który zdobył szerokie uznanie na platformie YouTube. Jego twórczość i życie...

Roxyxo – wiek, życie prywatne i działalność zawodowa. Kim jest Roksana Kwiatkowska?

Roksana Kwiatkowska, znana w mediach społecznościowych jako roxyxo, to wpływowa postać na polskiej scenie mody i muzyki. Jej działalność nie tylko kształtuje...

Wojek – wiek, kariera, współpraca z Książulem, dziewczyna

Wojek, znany również jako Maciej Wojas, to jedna z popularniejszych postaci w polskim internecie. Zyskał dużą popularność dzięki swojemu kanałowi na YouTube...

Marlena Sojka – TikTok, chłopak, wiek, życie prywatne

Marlena Sojka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych influencerek w Polsce, która zdobyła ogromną popularność dzięki swojej działalności na TikToku. Jej kreatywność, charyzma...

Ile dzieci ma Agnieszka Gozdyra? Co wiemy o życiu prywatnym znanej dziennikarki?

Agnieszka Gozdyra to postać doskonale znana widzom polskich mediów. Jako dziennikarka i prezenterka telewizyjna w Polsat News zdobyła uznanie i szacunek dzięki...