niedziela, 29 listopada, 2020
Godzinnik.pl Polska Niedługo padnie rekord, którego nikt się nie spodziewał.

Niedługo padnie rekord, którego nikt się nie spodziewał.

Pandemia spowodowała wzrost zakupów przez internet. W tym roku Black Friday będzie się odbywał głównie przez strony internetowe oferujące promocje. Firmy kurierskie już od kilku miesięcy przygotowują się do wielkiego święta zakupów. Dużo sklepów już kilka dni wcześniej zacznie sprzedaż produktów w okazyjnych cenach.



Black Friday to dzień, który wywodzi się ze Stanów Zjednoczonym. Możemy wówczas kupić wiele produktów za bardzo niskie ceny. W Polsce również został wprowadzony ,,dzień wielkich promocji’’.

Jak wynika z badania SMSAPI i Shoper, w tym roku zaledwie 17 procent respondentów nie zamierza skorzystać z atrakcyjnych ofert. Ankietowani podczas Black Friday zamierzają przeznaczyć na ten cel średnio 1266zł.

Nieoczekiwany rekord

Dalsza część artykułu dostępna jest poniżej…

Rafał Trzaskowski postawił sprawę jasno, to dotyczy strajku kobiet!


Tegoroczne Black Friday odbędzie się najprawdopodobniej w internecie ze względu na złą sytuacje epidemiologiczną w naszym kraju. Co za tym idzie? Ogromne ilości paczek, które muszą w jak najszybszym czasie dotrzeć do klientów.

Co roku podczas szczytu paczkowego wolumen rośnie średnio o 40-60 proc., a w okresie największego peaku wzrost ten sięga nawet powyżej 100 proc. Tegoroczny szczyt, w związku z pandemią, będzie szczególny. Spodziewamy się rekordowej skali – mówi Magdalena Bugajło, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i PR w firmie kurierskiej DHL.


Praca podczas pandemii

Tegoroczne zakupy odbędą się w postaci e-commerce, gdyż wiele osób boi się zachorowania na koronawirusa. Sprzedaż w internecie może być możliwością obrobienia start jakie poniosły sklepy w związku z zamknięciem galerii handlowych.

Również podczas Black Friday mogą liczyć na zlecenia nowi pracownicy firm kurkierkich, którzy utracili prace podczas wprowadzenia przez rząd obostrzeń.



Zakupowe szaleństwo

Promocje w tym roku będą ogromne i będzie można ,,upolować’’ niesamowite okazje. Sklepy, które oferują obniżoną cenę produktów to między innymi Nike z 50%, Zalando Lounge do -80%, Deichmann do -50% czy Media Expert z -60%.

Black Weeks w Media Expert to jedna z naszych hitowych akcji sprzedażowych. Formuła cyklicznej zmiany asortymentu w promocyjnych, obniżonych cenach przyciąga rzesze klientów i obserwujemy to już kolejny rok z rzędu – Michał Mystowski, rzecznik prasowy MediaExpert.


1 grudnia w całej Polsce zgasną światła, to dotyczy wszystkich Polaków

Ojciec Trzech Milionerów otrzymuje diagnozę, która rodzi pytania

Otrzymanie niepokojącej diagnozy zdrowotnej jest trudne samo w sobie. Kiedy Richard Mason dowiedział się, że cierpi na mukowiscydozę,...

Koronawirus: to może zmniejszyć ryzyko zakażenia o połowę!

Brytyjscy naukowcy udowodnili, że jedną ze skutecznych metod ograniczenia ryzyka zarażenia koronawirusem jest spanie przy otwartym oknie. ...

Te zdjęcia sprawiły, że fotograf został usunięty z Korei Północnej

Eric Lafforgue nie kocha niczego bardziej od podróżowania po świecie i robienia niesamowitych zdjęć swoim aparatem. Od 2008 roku ten zawodowy fotograf...

1 grudnia w całej Polsce zgasną światła, to dotyczy wszystkich Polaków

Polskie miasta szykują akcję protestacyjną przeciwko wetu Polski wobec podziału środków unijnych. Już 1 grudnia o godz. 17:00 na ulicach zapadnie ciemność, by...

Nie żyje 30-latka. Tragiczna wizyta w salonie piękności.

30-letnia kobieta zmarła podczas wizyty w salonie piękności. Do zdarzenia doszło w Gdańsku, gdy klientka była w trakcie zabiegu relaksacyjnego. Sprawę bada...

Proboszcz mimo pandemii rusza z kolędą. Tym razem z dwoma kopertami!

Proboszcz z Witoszowa Dolnego przygotowuje się do tradycyjnej kolędy w domach parafian. Do wiernych wysłał już list z dwiema kopertami na pieniądze.