poniedziałek, 13 lipca, 2020
- Reklama -

Transmisja wideo podczas pandemii

Jedno z pięciu gospodarstw domowych w Wielkiej Brytanii-sześć milionów-zapisało się do internetowej subskrypcji wideo w czasie zamknięcia Covid-19.

Większość z tych zapisów, 52 proc., trafi do Disney+ – podaje firma badawcza Kantar.

Najchętniej oglądanym utworem był jednak ekskluzywny serial dokumentalny Netflixa „Tiger King”.

AppleTV+ nie chciał jednak angażować telewidzów.

Z danych Kantara wynika, że usługa telewizyjna giganta technologii była popularna na smartfonach i tabletach, ale pozostawała w tyle za konkurentami pod względem oglądania telewizorów.

- Reklama -

„Był to ogromny kwartał do streamingu w Wielkiej Brytanii. Z pewnością możemy to powiązać z obecną sytuacją zamknięcia miejsc publicznzych – powiedział BBC Dominic Sunnebo, starszy wiceprezes Kantar.

Pan Sunnebo odnotował również błyskawiczną popularność Disneya+, który wystartował w Wielkiej Brytanii dopiero 24 marca.

„Z ludzi, którzy są już w sektorze streamingu wideo, co piąty ma teraz abonament Disney + streaming”, powiedział. „To niesłychane.”

Obecnie w Wielkiej Brytanii średnio na jedno gospodarstwo domowe przypada 2,3 abonamentów wideo online.